lördag 22 oktober 2011

Thailand hej då

Sista kvällen här i Hua Hin. Hemlängtan, ja lite. Nästan en månad från min älskade make och min älskade lilla hund Lina.
Hoppas nu att vi kommer oss iväg från Bangkok, det låter otäckt med alla översvämningar.
Vi är ca 2 och en halv timmes bilresa söder om Bangkok och har inte alls haft besvär av mycket regn. Klart det regnat då och då men det är helt normalt denna tid på året.
I morgon ska vi bada och bada och packa så klart.
Flyget hem går ett på natten från Bangkok men vi måste ju åka härifrån i god tid eftersom vi inte vet hur det är att ta sig fram. Vi har en minibuss som ska hämta oss, samme man som hämtade oss när vi kom. Det är många väskor och så är vi ju fem pers ( och barnvagn ). Ja , om den nu ska med hem, vet ej.
När jag kommer hem ska jag visa bilder från min fina semester.
Tack till alla er som varit här med mig på min blogg.
Det är så roligt, tänk även utan bilder har många läst och följt med mig på shopping rundor och utflykter.
Idag har jag köpt skor, tröjor , scarfs och en del hemliga saker. Julklappar och födelsedagspresenter och så TVÅ klockor till. Dom ska jag inte ha själv, det är till dig Kerstin, hoppas du läser detta.
Vi syns på kurs på tisdag.
Nu är det God Natt igen.

1 kommentar:

Berit sa...

Det har varit trevligt att följa dig på din resa här på bloggen.

Vi ses!

Kram Berit