onsdag 8 september 2010

Tvillingkoftor


Nu stickar jag koftor till våra två flickor i Mellansverige.
En vill ha turkos kofta och den andra lila.
Garnet Smart finns nu i många vackra färger.Den turkosa koftan är nästan färdig nu i kväll.
Barnpassning har varit min sysla i veckan. Här jagas det älg nu, vår dotter med sambo samt min man Lennart är i älgskogen denna vecka. Tyvärr så har det inte blivit något ännu.

Barnen och jag har haft picknick i båten.



Det blir inte så mycket bloggat eller stickat när jag ska leka. Barnen är 2 och 3 år och ropar Bo-Bo så fort jag vänder mig om för att göra något annat.
Men roligt har vi.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Berit sa...

Hej!

Jag kan tänka mig att det är full rulle när dom börjar bli större. Vårat barnbarn blir ju snart 5 månader, den 16:e denna månad. Han jollrar på och har upptäckt sin röst, han har riktigt höga toner när han testar den.

Må så gott och kram!

Berit