tisdag 20 augusti 2013

Kickis i Norrfjärden

Ikväll har jag varit på höstens första stickcafe´ , för mig i alla fall.
Det var i Norrfjärden hos Kicki. Det känns extra roligt för mig eftersom jag bott där tidigare.
Vi var ca 25 stickande damer i varierande ålder.
Jag stickar just nu en tröja i Bomix. Den ska bli till MIG. Det är inte så ofta som jag stickar till mig själv.
Det blir sällan inlägg på bloggen nu, jag fotar mest med telefon eller I-Pad och är inte bra på att få över bilderna till datorn.
Något jag måste lära mig alltså.
Nu är det mest Facebook som gäller.
Idag har jag plockat både lingon och blåbär. Det var SÅ härligt ute i skogen, men så kom regnet och det var bara att åka hem.
Det blev i alla fall 5 liter lingon och ca 3 liter blåbär.
Men inte en enda ätlig svamp. Längtar tills de visar sig!!!

Inga kommentarer: