onsdag 7 december 2011

Pågående projekt

Jag stickar och stickar och som vanligt har jag många projekt på gång.
Men datorn och jag vi är fortfarande ovänner, han är opålitlig. Ja det är en han. Idag så fick jag faktiskt skicka en bild, det har HAN nekat mig nu i flera veckor.
Jag stickar en kofta uppifrån och ner i Perfekt, så blir det också en sjal, Shetland Triangel, vantar med änglar (från Vantboken) vantar med flätor och tofflor samt några till stickningar som ej visas. Det är ju snart jul.
Jag är förkyld, inte snuvig, men hostar hela natten och har ont i bihålorna. Det är dåligt med orken. Det blir så när jag sover så dåligt och så har jag dessutom ont överallt.
Nu har jag klagat färdigt, ska baka havrekakor och drömmarPosted by Picasa.Sen ska jag ut för att fixa utebelysningen, massor av lampor har slocknat och jag ska ta bort den och sätta dit en annan, även blå lampor som jag gillar.
Julgranen står ute på altan, redan klädd av barnbarnen. Det känns bra. Marken är vit av snö men det är bara ett par cm. Vi måste få mer!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mycket fint du stickar. Krya på dig!
Monica Bergström