söndag 16 maj 2010

Cypern i morgon


Ja i morgon åker vi, min sonhustru och två av mina barnbarn, till Cypern.
Tänkte bara snabbt kolla in i blogg- världen först.
Jag hade fått en Award av In-knit. Jätteroligt, men nu blev det mycket att tänka på.

Först 7 saker om mig själv.
1 Jag har 6 barnbarn, ålder 1 - 4 år.
2 Vi trodde att vi ALDRIG skulle få några, så vi skaffade
hund.
3 Jag har arbetat med barn och ungdomar hela mitt liv.
4 Jag är vänsterhänt men använder höger hand.
5 Jag kan mycket om svamp.
6 Jag tycker om att baka och laga mat.
7 Jag kan teckenspråk.

Nu skickar jag denna Award till 7 stycken bloggare som jag ofta besöker.
Hoppas de vill vara med!
1 stichordie
2 petra
3 marita
4 lena
5 arminas
6 berith
7 stickkatten
Vi syns när jag kommer hem igen om 14 dar.

1 kommentar:

in-knit sa...

Hoppas du får en riktigt trevlig resa!
Kramar