måndag 21 juli 2008

Blommor till BrittMarie

Idag har jag virkat tre blommor. Det var jätteroligt. Nu har jag lagt dem i ett kuvert för att skickas till min kompis BrittMarie.
Det var länge sen jag virkade. "Förr" virkade jag mycket ,men nu har jag svårt att sträcka tråden, så det känns bättre att sticka.
Tyvärr så har jag ej fotat mina blommor, glömde det och nu vill jag inte öppna brevet.
Om de passar på sjalen, så kanske de syns på hennes blogg.

Egentligen så är jag ledsen. Min hemlisvän har inte skickat något paket till mig. Jag väntar och väntar.

3 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Jag längtar!

sommarkram

Åsa sa...

Vad tråkigt med din hemlisvän. Kanske att hon letar nåt speciellt till dej eller har blivit sjuk. Hoppas att det löser sej.
Kram.

Annika sa...

Hoppas att det "dimper" ner ett paket av din hemlige vän!!! Det är sommar och sol, kanske är det orsaken - tidsbrist...hur som helst håller jag tummarna!

Kram Annika