onsdag 21 maj 2008

Hemlis 4

Hemlisfrågornas svar.
1 Jag gillar ull allra mest.
2 Blått och rött, det är fina färger för mig. Grönt och lila är också fint.
3 Tycker ej om svart och brun.
4 Stickar med alla sorts stickor.
5 Stickat i mer än 40 år.
6 Dricker både kaffe och te.
7 Ej allergisk
8 Ej klassisk musik.
9 Choklad och sega godisar och söt lakrits, det gillar jag.
10 Jag syr lapptäcke.
11 Stickar allt, men är ej så bra på spetsstickning.
12 Prenumererar ej på någon tidning.
13 Har inget favoritprojekt just nu.
14 Jag använder ofta pulsvärmare.
15 Jag stickar gärna pulsvärmare.
16 Jag stickar sockar.
17 Jag har ganska liten fot, skostorlek 38, tunn fot.
18 December är min månad.
19 Jag stickar med pärlor lite då och då.
20 När jag är inne i en läsperiod så läser jag allt, men mest deckare.

Inga kommentarer: